ESO

INTERPRETAR I CREAR

  • CANÇONS – per índex alfabètic
  • CANT CORAL
  • FLAUTA – Tipus de flautes – Digitacions – Articulació
  • CONJUNT INSTRUMENTAL – Instruments – Extensió
  • LLENGUATGE MUSICAL – Ritme – Melodia – Harmonia – Forma – Textura
  • PROGRAMARI (1) – Editors de partitures

ESCOLTAR I COMPRENDRE

  • OÏDA – Fisiologia de l’aparell auditiu
  • ACÚSTICA – Qualitats del so – Discriminació auditiva – Contaminació acústica – Musicoteràpia
  • ORGANOLOGIA – La veu – Idiòfons – Membranòfons – Aeròfons – Cordòfons – Electròfons – Agrupacions instrumentals – Agrupacions vocals – Luthiers
  • AUDICIONS – Índex alfabètic de compositors – Índex alfabètic de compositors
  • PROGRAMARI (2)

DIMENSIÓ SOCIAL I CULTURAL

  • musicaTOUR: cultures, músiques i instruments del món
  • HISTÒRIA DE LA MÚSICA (1) – Prehistòria – Edat Antiga – Edat Mitjana – Renaixement -Barroc – Classicisme – Romanticisme – Postromanticisme – Nacionalisme – Impressionisme – Expressionisme – Avantguardes
  • HISTÒRIA DE LA MÚSICA (2) – Jazz – Rock – Músiques alternatives
  • INTÈRPRETS
  • PÚBLIC
  • TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) i NNTT (Noves Tecnologies) – Música i Publicitat – Música i Cinema
  • VOCABULARI – Vocabulari musical – Vocabulari TIC